Erkeğini mutlu etmesini bilen zenci orospu!

Harika bir iç çamaşırı ile karşımıza çıkan dövmeli zenci sikiş filmine hoş geldiniz amk. Nedense filmler full zenci değil lan biri beyaz biri siyah aya göt ayaa. Bu arada ırkçı gibi laflar yapıyorum saçma sapan film başlığı yok açıklama yazcam ayaa. Olm bi pezevek bi orospu sikişiyo işte ben yazar olarak nabıyım lan atıyoz işte. Ama karı işini biliyo aga lavuğun dukayı almış eline kellesine dil darbeleriyle vurarak adamı mest ediyor. Karı harbiden doyumsuz sürtük vur vur inlesin banamısın demez.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 3,33 out of 5)
Loading...

4313 Views

Temmuz 5, 2016

Video Önerileri

error: Content is protected !!